Law4youth_MainPic פינוי שוכר
Law4youth_MainPic פינוי שוכר
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    רח' מוטה גור 9,
    פארק אולימפיה בנין B, קומה 4,
    פתח תקווה

    טלפון: 077-9975206

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    מי יעז לקנות מוצר לפני שהוא בודק ביקורות?

    בעשור האחרון השוק השתנה באופן משמעותי בכל הנוגע לרכישת מוצרים ושירותים. השוק הולך ומתרחב ודורש מהצרכן יכולת סינון וקבלת החלטות. בשל כך, רבים מהצרכנים מבצעים בדיקות מקדימות לפני ביצוע עסקאות כשאחד הפרמטרים המרכזיים שנבחנים הוא ביקורות והמלצות על המוצר או השירות שרצו לרכוש.

    מי יעז לקנות מוצר לפני שהוא בודק ביקורות?

    בעבר, בכדי לקבל ביקורת מהימנה היו פונים הצרכנים לבעלי מקצוע הנוגעים לתחום. לדוגמא בכדי לקבל המלצה על יעדי נסיעה, מלונות וטיסות היה פונה הצרכן לסוכן נסיעות. אולם, כיום מרבית הצרכנים שמעוניינים לצאת לחופשה פונים דווקא למאגרי המלצות אינטרנטיים הכוללים השוואת מחירים וביקורות צרכנים לחיוב או לשלילה.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      חוכמת ההמונים

      השינוי שחל הוביל את הצרכנים להבנה שהמקור לקבלת המידע האובייקטיבי ביותר הוא דווקא קהל הצרכנים עצמו. במקום לפנות ישירות לבעל מקצוע, שלפי רוב יהיה נגוע באינטרסים אישיים ויציג חוות דעת שאינה אובייקטיבית לחלוטין, בוחרים הצרכנים להתמקד בחוכמת ההמונים.

      הביקורות שניתנות על ידי קהל הצרכנים מאפשרות לצרכנים עתידיים לראות את תמונת המצב באופן מלא ואובייקטיבי יותר ובכך לקבל את ההחלטות הצרכניות הנכונות ביותר.

      אחד הדברים שהתפתחו הוא מתן ביקורת והמלצות בפורטלים או אתרים שנוגעים לתחום תוכן ייחודי. בכך, יכולים הצרכנים לנהל בירור ממוקד יותר ולקבל את המידע המדויק ביותר לצרכיהם. לדוגמא lawyer-reviews, אתר שמרכז המלצות ביחס לעורכי דין בתחומים שונים.

      במה מועילה קריאת הביקורת על נותני שירות ומוצרים?

      • למידה מניסיון של אחרים – בשוק ישנם תחומים רבים ולא תמיד כל צרכן מכיר כל תחום. פעמים רבות צרכנים זקוקים למוצר או שירות שלא היה דרוש להם בעבר ובשל כך הם מתקשים לבצע את הבירור הנכון והמעמיק על המוצר או השירות המבוקש. במקרים מסוג זה, קריאת ביקורות תסייע בהבנת מצב השוק ובקבלת החלטות נכונה.
      • להימנע מטעויותקריאת ביקורות היא דבר חשוב מאוד. צרכנים רבים שמקבלים שירות לקוי או רוכשים מוצרים במחירים לא הוגנים מפרסמים ביקורות שנועדו להזהיר צרכנים אחרים מחזרה על הטעויות שהם עשו. קריאת ביקורות שליליות של צרכנים אחרים יכולה למנוע קבלת החלטות שגויה ולסייע לצרכנים לא לחוות עוגמת נפש או לספוג נזקים.
      • לא לבזבז כספים שלא לצורך – ביקורות אינטרנטיות לרוב מלוות גם בביצוע השוואת מחירים או בהצגת מחירי השוק המקובלים. כשצרכן אינו מודע למחירי השוק הוא עלול להגיע למצב שבו הוא משלם מחיר שאינו מותאם למוצר או לסוג השירות שרכש. קריאת ביקורות מאפשרת לצרכן להיחשף למחירי השוק, מעניקה לו כלים למיקוח ומסייעת להימנע ממצבים של רמאות מצד נותני השירות.

      ישנם צרכנים שרוכשים מוצרים או שירותים ללא בחינת ביקורות מתוך מחשבה שהקריאה גוזלת זמן. אך לפי רוב מתגלה בדיעבד שדווקא הבחירה לא לקרוא ביקורות מובילה לבזבוז של זמן וכסף ומלווה בעוגמת נפש ובחוסר נעימות.

      *התוכן של אתר פינוי שוכר Law4youth לא מהווה תחליף לייעוץ משפטי, העושה שימוש באמור עושה זאת על אחריותו האישית.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9975206 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף