Law4youth_MainPic פינוי שוכר
Law4youth_MainPic פינוי שוכר
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    רח' מוטה גור 9,
    פארק אולימפיה בנין B, קומה 4,
    פתח תקווה

    טלפון: 077-9975206

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    עורך דין פינוי שוכר שידאג לכל הזכויות שלך!

    בעלי נכסים רבים שמבקשים להפיק מהנכס שבבעלותם השלמת הכנסה שוטפת ולעיתים מרכזית, מגלים ש"החלום" מתנפץ כאשר הם נתקלים בשוכר שלא משלם להם דמי שכירות ומסרב להחזיר לידיהם את החזקה במושכר.

    עורך דין פינוי שוכר

    בדרך כלל, אי תשלום דמי השכירות מגיע "כעסקת חבילה" עם אי תשלום דמי ועד הבית, ארנונה, חשמל ומים ותירוצים שונים ומשונים, כאשר חובות אלה מתגלגלים לפתחו של המשכיר המבולבל. המשכיר מצידו, אשר מביט בעיניים כלות על רכושו המוחזק בידי גורם שלא רוצה לשלם דמי שכירות, מרגיש חסר אונים ובמקרה הטוב, מחזיק בביטחונות כלשהן לצורך גבייה של חלק מנזקיו.

    תוכן עניינים

    עורך דין שמתמחה בפינוי שוכרים תמיד ימליץ לפעול כנגד השוכר רק בדרך משפטית

    אינני יכול לספור את "הפתרונות" היצירתיים ששמעתי מלקוחותיי כאשר הם הגיעו אליי למשרדי לקבל יעוץ משפטי. להלן מספר רעיונות של לקוחותיי אשר כולם ללא לא יוצא מן הכלל אסורים בתכלית האיסור ומהווים דין עצמי אסור:

    • להחליף את מנעול הדירה
    • לפנות את חפצי השוכר חד צדדית
    • לנתק את זרם החשמל והמים במושכר
    • לחסום את הכניסה לבית
    • להיכנס למושכר ולגור עם השוכר עד שהוא יתייאש ויעזוב.

    למשכיר פשוט אסור לנקוט בכל פעולה עצמאית הפוגעת ביכולתו של השוכר להשתמש בנכס, שכן, המשכיר עלול להיחשב כמי שהפר בעצמו את הדין ולשלם על כך ביוקר.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      גם אם הדבר לא יגיע לכדי הליך משפטי, פעמים רבות ניסיונות פינוי שוכר מצד המשכיר שמבקש לבצע דין עצמי – מובילים לאלימות, איומים, קללות כאשר לא צומח מכך שום תועלת, מלבד עוגמת נפש נוספת למשכיר.

      איך עורך דין לפינוי שוכרים ימליץ לנסח את כתב הפנייה לשוכר שלא מתפנה?

      מניסיון רב שנים בתחום פינוי מושכר, אני חושב שיש לבחון כל מקרה לגופו. אני מנסה לזהות את המקום שמרתיע את השוכר ואת היכולת לגרום לשוכר לפנות את המושכר ללא הליך משפטי בשיטת "המקל והגזר". לא תמיד זה עובד, אך שזה מצליח, המשכיר מקבל תוצאה מיידית ומנצחת של פינוי המושכר ללא הליך משפטי ובזמן שיא. אם זה לא מצליח, ניתן להמשיך מיד לתביעה לפינוי מושכר.

      עו"ד לפינוי שוכר אלי מור מסביר כיצד לפנות שוכר

      מהי שיטת 3 השלבים לפינוי שוכר של עו"ד לפינוי שוכר אלי מור

      שיטת שלושת השלבים הנה הליך ממוקד ויעיל שבו כל שלב יכול לגרום לפינוי דייר. אם השוכר לא מפנה את המושכר, עוברים לשלב הבא.

      השלב הראשון הוא הגשת תביעה לפינוי מושכר.

      השלב השני הוא ניהול הליכי הוצל"פ לפינוי מושכר.

      השלב השלישי הוא ניהול הליכי גבייה לגבות את דמי השכירות והנזקים שנגרמו למשכיר מתוך מטרה להשיבו למצב שהוא היה בו קודם להגשת התביעה.

      היתרונות הגדולים בפנייה לעורך דין פינוי שוכר שילווה את ההליך המשפטי

      לא מומלץ למשכיר לפעול כנגד השוכר ללא ליווי משפטי של עורך דין מומחה לפינוי שוכרים. לכל אחד מאיתנו יש תחום התמחות משל עצמו. כמו שאדם שאינו מכונאי רכב לא היה מעז לתקן את הרכב שלו בכוחות עצמו, כך גם לא מומלץ לנהל הליך משפטי ללא ליווי עורך דין. הנזק שעלול להיגרם למשכיר הנו משמעותי.

      בדרך כלל, מצב בו משכיר מגלה צורך לנקוט בהליך משפטי לפינוי מושכר מגיע לאחר שגם הסכם השכירות לא נערך על ידי עורך דין, אלא במסגרת נוסח של הסכם שכירות שהצדדים השיגו בדרך כלל האינטרנט, שלאו דווקא מתאים לנסיבות המושכר.

      לאחר שהניסיון לפעול ללא ייעוץ משפטי כשל כבר במסגרת הסכם השכירות, לא מומלץ לנסות לנהל גם את ההליך המשפטי לבד.

      הרי אין כל הגיון לחסוך את עלות שכר עורך הדין לפינוי שוכר, אך מצד שני, לפנות את המושכר בפרק זמן ארוך בהרבה מאשר במקרה שבו ניתן ליווי משפטי איכותי לפינוי מושכר.

      המטרה העליונה בהליך פינוי המושכר ע"י עורך דין פינוי שוכר היא פינוי מהיר ויעיל על מנת לעצור את נזקי המשכיר ולחסוך לך הרבה מאוד כסף!

      תביעה לפינוי מושכר יכולה להיות יעילה, מהירה וממוקדת ככל שהיא מבוצעת נכון על ידי עורך דין פינוי שוכר שמבין בדבר, אך יכולה גם להסתבך ולהיגרר על פני פרק זמן ארוך שמשמעותו אובדן כספי נוסך למשכיר:

      • ההליך המשפטי הנו קצר וצפוי להימשך כ- 60 יום וזאת ככל שהוא מבוצע נכון.
      • השוכר הנתבע לא רשאי להגיש תביעה שכנגד, נגד המשכיר ואף לא נגד צד שלישי כלשהו.
      • התביעה נוגעת אך ורק לפינוי המושכר והיא אינה עוסקת בתביעות כספיות אחרות כגון תשלומי ארנונה שלא שולמו, נזקים שנגרמו, דמי שכירות ועוד. טענות מעין אלה יכולות להתברר במסגרת הליכים משפטיים נפרדים.

      לאחר שכתב תביעה נמסר לנתבע לפי הדין, עומדת לנתבע שהות של 30 יום להגיש כתב הגנה. הדיון עצמו צריך להתקיים בטווח של כ- 30 יום ממועד קבלת כתב ההגנה וצפוי להסתיים באותו היום. אם בית המשפט קיבל את עמדת התובע, הוא יורה על צו פינוי באופן מידי שמשמעותו שעל השוכר הנתבע לפנות את המושכר בפרק זמן של 15 ימים ממועד פסק הדין, אלא אם נקבע במפורש אחרת.

      ככל שהשוכר עדיין לא פינה את המושכר גם לאחר מתן פסק הדין ולאחר מתן שהות של 15 ימים לפינוי עצמי לשוכר, ניתן להמשיך לשלב מימוש פסק הדין במסגרת ההוצאה לפועל.

      אינפוגרפיקה-עורך דין פינוי שוכר

      מהן עלויות שכר הטרחה של עורך דין מנוסה העוסק בפינוי שוכר שלא מתפנה

      עלות שכר טרחה של עו"ד לפינוי מושכר שמבקש לספק לבעל המושכר שירות מקצועי מותאמת למקרה עצמו. יש לבחון את המקרה המסוים שאינו דומה בהכרח למקרים אחרים ולבחון ראשית מה הדרך המשפטית הנכונה ביותר לסייע למשכיר. לאחר שהחלטנו על אסטרטגיית פינוי המושכר, ניתן יהיה לתמחר את העלות לשביעות רצון המשכיר.

      עורך דין פינוי שוכר - שאלות נפוצות

      מדוע נדרש לפנות לעורך דין פינוי שוכר ולא לבצע פינוי עצמי?

      למשכיר אסור לנקוט בכל פעולה עצמית המפריעה לשוכר להשתמש בנכס: ניתוק חשמל, החלפת מנעולים, חסימת הכניסה – כל אלו פעולות העלולות לסבך את המשכיר בתביעה של השוכר נגדו.

      מדוע פנייה לעורך דין פינוי שוכר היא הפתרון היעיל?

      הדרך היחידה והחוקית לפנות שוכר היא פנייה לבית המשפט. כבכל תחום, גם כאן נדרשת מומחיות בניצול ההליכים המשפטיים בדרך הטובה והמהירה ביותר שתקטין עד כמה שניתן, את נזקיו של המשכיר. כיוון שהנכס תפוס בידי השוכר, הרי שפינוי מהיר המלווה בידי עורך דין המתמחה בפינוי מושכר הוא הדרך היעילה ביותר.

      מהו ההליך המשפטי שבו נעזר עורך דין פינוי מושכר?

      ההליך הוא הגשת תביעה לפינוי מושכר – הליך ייחודי לפינוי שוכר סרבן. ההליך מהיר, מוגשות כל האסמכתאות של הצדדים, לאחר הגשת כתב ההגנה נקבע מועד לדיון כאשר בדרך כלל בסיומו של הדיון ניתן פסק הדין. עורך דין המתמחה בהליך זה, יסייע בפינוי הנכס במהירות, ביעילות ותוך חסכון כספי ניכר.

      האם עורך דין לפינוי מושכר נעזר אף בלשכת הוצאה לפועל?

      אם השוכר אינו מכבד את פסק הדין, נפתח הליך הוצאה לפועל. לאחר שעברו המועדים הקבועים בחוק והנכס לא פונה, הרי שמתבצע הליך של פינוי בכוח ואם נדרש, בחסות המשטרה. ליווי של עורך דין פינוי מושכר, יבטיח את הצלחת ההליך.

      *התוכן של אתר פינוי שוכר Law4youth לא מהווה תחליף לייעוץ משפטי, העושה שימוש באמור עושה זאת על אחריותו האישית.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9975206 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף